Mil i Bil

Igår, onsdag, körde jag drygt 70 mil i bilen. 
Jag åkte ner till Stephie i Skåne vid 8 på morgonen. 
Sen lastade vi Ammi & körde ner till Jägersro i Malmö där det var dags för vet check. 
Sen tillbaka till Kristianstad. 
Efter att vi fodrat hästarna där packade vi ut en hel del grejer i bilen.
Vi påbörjade hennes hemflytt ;-)
Sommarkläder, sommarskor, hästtäcken m.m. m.m
Både flaket & baksätet blev fullt :-)
Halv 10 på kvällen var jag hemma i soffan igen :-)

Idag har jag jobbat, städat två badrumsskåp, ridit, gjort i ordning hagen inför Ammis hemkomst ( det var inte helt lätt att få ner stolpar i den frusna marken :0 ) lagat mat ( bacon & potatisbullar) & gjort pepparkaksdeg. 

Det var väl ungefär vad jag har hunnit med idag :-)
Dags att sova. 
God Natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0