Tisdag

Det är/ har varit tisdag idag. 
Tisdagarna börjar alltid med lite sjukvårdsuppdrag. 
B ska ha sin spruta. 
Det är tur att han kommer ihåg det själv för jag glömmer för det mesta :-/

Hästarna fick äta frukost inne, för jag red sen direkt efter min frukost. 

Efter klädombyte åkte jag & handlade mat i Bankeryd. Sen vidare till Hemmakväll för att köpa resgodis till imorrn. Sen stannade jag till på Ica Maxi för att köpa billig kycklingfilé av "rätta märket" :-)
På Granngården köpte jag foder både till Chante & Ammi :-) Så nu kan hon komma hem ;-)
Jag ställde mig & gjorde kalops när jag kom hem. 
Tim hade hemmamatch ikväll, vi åt middag ihop innan han åkte. 
B åkte ut & tittade. Tyvärr förlorade dom med 2-3 mot serieledarna Mariestad. 
Jag gick ut & körde lite Cross Trainer i garaget....
Hästarna fick sin kvällsmat & jag spånade transporten för jag ska ner till Stephie imorrn & vi ska köra till Malmö med Ammi för en vet check. 
Det blir många mil i bilen :-)
Dags att sova för att vara pigg imorrn bitti :-)

Det är kallare ute nu så det har blivit fin "iskonst" i dammen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0