Bortgjord

Oj vad fort dagarna går!

I lördags red jag ut en sväng på morgonen. Pållen va snäll men pigg. Han tyckte att vi skulle galoppera jättefort på Rickarpsvägen. Det var vårkänsla ute faktiskt, med mjuka grusvägar, härligt!
Jag gjorde fläskfilé med klyftpotatis till lunch & efter den hjälpte jag T att packa.
Vid 14-tiden åkte han & jag mot Göteborg. T ska med Eklunds till Hemsedslen & åka skidor.
B hade ingen bra dag så han stannade hemma & sov.
T körde & vi stannade till i Borås & köpte nya skidvantar (som gick att få på den gipsade armen)
Familjen Eklund bjöd på middag när vi kom fram.
Jag var tillbaka hemma vid 21 ungefär.

Söndan började oxå med ridning. Runt Flaskebo med A & Berry.
Resten av dagen var ganska lugn. Städade lite & plockade undan en del. Vi åkte ner på stan & åt. Valde ett nytt italienskt ställe med jättegod mat!

Det har varit mycket på jobbet hela veckan. Har ett stort packjobb med mycket montering på.
I tisdag pep mobilen mitt i packningen. Jag tog upp den & såg en härlig vinterbild från T.
Knappade snabbt in ett svar & fortsatte att jobba.

På kvällen frågade jag B om han oxå hade fått bilden från Tim.
Nä sa han, jag fick en från Peter (Eklund).....
Jag spärrar upp ögonen & blir stel i kroppen & blir alldeles kall :0
Var inte bilden från T??
Vad svarade jag??
Vågade knappt titta... :0 :0

Jodå, min bild var oxå från P Eklund...
Hjälp vad skrev jag till svar?!

Svaret han fick var
"Ser jättehärligt ut & tummen upp och en puss smiley & ett ❤hjärta."
Pust... Ja det kunde ju varit värre. Jag kunde ha kallat honom min lille plutt osv.
När jag skickade ett ursäktande förklarings sms fick jag till svar att jag kunde va lugn för han förstår inte alla dom där smileysarna... Men en puss smiley & ett hjärta fattar väl alla..
Haha :D
Typiskt mig.

Jag har ridit i ridhuset 3 dar nu. Med kandar igår, det har känts helt ok.

Nu är det läggdags.
God natt

Fint väder & fina killar i Norge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0