Gbg igen

Torsdagen har gått ganska fort trots att jag har monterat & packat hela dan.
(Se bild nedan)
Vi är snart klara med 1 500 av 15 000 st. ! Hjälp vilken tid det kommer ta!
Men det har krånglat en hel del nu i början.
Det kommer att gå fortare sen.

Jag levererade efter jobbet & på väg till kunden såg jag plötsligt en älg vid vägen. Försökte få en bild på den men det var inte lätt genom en regnig bilruta. Så fort jag vevade ner rutan stack han.

Nu sitter jag & väntar på sms från Tim. Han ska höra av sig när dom är vid svenska gränsen & då är det dags för mig att åka till Göteborg & hämta hem Plutten.
Pållen får vila idag.

https://cdn2.cdnme.se/2044209/7-3/pic_52fd033e2a6b22ba0b2dca23.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0