Tidsbrist

Hinner inte blogga.
Tiden räcker inte till.
Det får bli lite kort text & några bilder i alla fall så jag "kommer ikapp"

Träningen förra torsdagen gick bra.
Jag fick rida en del skänkelvikningar med hästen rak (parallell) med väggen i ganska högt tempo för att få pållen att ta i lite & jobba :D
Det var jobbigt men han kändes bra efter :-)
Jag red oxå bytesserier på diagonalen & räknade antal galoppsprång för att få det mittersta bytet exakt vid X.
Jag påbörjar serierna för sent. Räknar gärna in 3-4 galoppsprång först ;-)
Måste vänja mig av med det!
Red även travslutor i sax.
Sen på fredan åkte jag till Stephie ❤
Hade en mysig helg ihop!
Såg Ammi riden för första gången sen i somras. Kul!
Hon har vuxit & är jättefin!
En riktig gos & myshäst är hon oxå❤
Vi hann med en sväng på stan & bio på lördan. Filmen - Tillbaka till Bromma var konstig :0 haha. Vi gjorde ingen research innan vi köpte biljetterna :D

Ammi & Zorba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0