AjAjAj x2

T tog med mig till gymmet igår, när vi hade hämtat oss från morgonchocken.
Egen PT :D
Det gillar jag!
Vi körde genom hela kroppen tror jag.
Sen blev det matlagning & städning.
Vi hämtade B vid stationen på kvällen & Adam & Erik vid bussen.
Jag körde in dom igen sen vid 22 till Resecentrum.

Nu är det söndag kväll.
Vaknade i morse & tänkte ajajaj. Jag har nog ont i varenda muskel sen gymmet igår! Bra! Då gav det ju nåt!

Jag fixade en del i stallet i morse.
Efter en lång frukost tog jag en powerwalk runt Rickarp , Torp & Labbarp. Drygt 4 km blev det.
Kallt men skönt.
Sen hann jag förbereda maten innan vi åkte till Smedjehov för att titta på Tims hockeymatch.
Det blev en kort match för T. Han blev dubbeltacklad & skadade handleden...
Ajajaj igen.

Vi åkte hem efter 2:a perioden & åt.
& nu sitter vi här på akuten sen drygt 3 timmar tillbaka. Vi väntar på att få gå till röntgen.
Det är inte världens snabbaste ställe det här...

Kall promenad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0