Delade åsikter

Arbetsdagen gick bra & ganska fort igår.
Var hyfsat pigg när jag åkte hemåt.
Gick in & åt en fralla,( satt i soffan men tillät mig inte att somna! ) sen gick jag rätt snabbt ut i stallet.
Tog på gramantyglarna faktiskt. & det är jag jätteglad för. Red ett "myspass" Smidigt & trevligt för oss båda :D

På kvällen hade vi lite olika åsikter i vår lilla familj...
Jag vet vad jag tycker men blir ändå tveksam om jag kanske tänker fel...
Det är lite jobbigt att försöka reda ut det själv....
Skriver inte mer om det nu, måste fundera mer.
Känner mig inte snäll men ska jag helt köra över mig själv istället?
Har nog bara en liten humörsdip :-/

Mon fina familj❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0