Duktig :-)

Det är fredag fm på jobbet.
Äntligen!
Jag har kommit ihåg att ringa veterinären x2! Till slut!
Vaccinering nästa vecka & Halmstad för koll veckan därpå, (21/1)
Skönt!

Igår var jag kvar på jobbet till 17.30.
Åkte direkt till affären & handlade. Skämdes lite över matvalet... Mycket snabblagade rätter blev det. Känns inte som jag hinner nåt annat, tyvärr
Åkte sen hem & lagade maten direkt.
T skulle va hemma strax efter 19 & efter att ha tränar hockey på morgonen, haft idrott på em i skolan & åkt direkt därifrån till gymmet visste jag att han skulle vara hungrig direkt :-)

Vid 20.20 var jag klar att gå ut i stallet.
Inte så inspirerad kan jag säga.
Men jag tog med pållen till ridhuset iklädd regntäcke (pga ösregn)& grimma + longeringslina.
Inte så seriöst, eller hur.
Men han fick röra lite på sig iaf :-)
Man gör så gott man kan (läs orkar)

Kom isäng vid 23.
Vaknade före 06 i morse, det tar sig! :D
Skönt att det är fredag ändå (förlåt S )
I morse var det bara +1. Det ska bli kallare i helgen. Bra för hagen om det fryser till lite. Det är väldigt geggigt där nu!
B åkte med i morse igen. Jag släppte honom vid sjukhuset vid 7.50. Han skulle fördriva ett par timmar i biblioteket innan hans läkarbesök 10.00

I em kommer hovslagarn.

Ha det så skönt nu Min fina syster på Kanarieöarna! Fasen va skönt det hade varit att åka med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0