Jul/nyår

Jaha, då var julen & nyår över för denna gången.
Tiden går så fort!
S va hemma en vecka, kom dan innan julafton & åkte på nyårsdagen.
Som vanligt var det jättemysigt när hon var hemma och tomt när hon åkte!

Vi, S & jag tog den obligatoriska turen med hästarna på julaftons förmiddag.
Regnet hängde i luften & det var några plusgrader.
Vi hann precis springa genom duschen innan P,L & F kom.
Maten fixades ganska smidigt & vi åt innan Kalle Anka som vanligt :-)
Felix kom på en ny sak, han visade att han kunde stänga av tv:n. Inte bara en gång - många gånger.... Sådär kul kanske :-/
Dom åkte sen hem till sig vid 17 tiden.

Inte ens T hade klämt på paketen i år ;-)
Han har blivit "stor" han med nu :D

Jag fick jättefina julklappar! Tusen tack!

Vi var nere på stan & på A6 ett par av mellandagarna. S & jag köpte varsin jacka, fast inte på rean..... Men fina va dom!
Annars vet jag inte var dagarna tog vägen. Vi sov länge, red & åt. Skönt.

På Nyårsafton var vi bjudna till familjen Flood. Vi åt jättegott & blev kvar till ca 02.

Då ledigheten har varit lång kände jag att jag behövde jobba lite igår (fredag) fm. Skönt att få undan lite papper i lugn & ro innan allt drar igång på tisdag.

Idag skrittade A & jag ut tillsammans.
Det duggregnade lite men var ändå skönt att komma ut.
Vi tog en extra lång runda & var ute i nästan 2 timmar.
Inte mycket mer har blivit gjort idag...
Gjorde flygande Jacob till middag & nu halvligger jag i soffan & försöker bestämma mig för att gå ut & springa i mörkret & regnet.
Jag vet att jag kommer att bli väldigt rastlös om jag sitter kvar här hela kvällen.
Grannarna skulle kommit in till oss ikväll men dom är jätteförkylda så vi fick skjuta lite på det.

Nehej, dags att röra på sig :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0