Trött & huvudvärk

Jag tog sovmorgon igår (måndag) hade klockan på 07.00
Det innebar ca 4 timmars sömn.
Lite för lite enligt mig.
Att dessutom köra en halvfastedag gjorde ju inte mig piggare precis.
Men det gick rätt bra på jobbet ändå med hjälp av totalt 4 Alvedon :-)

Vi åkte direkt till Felix & L sen & tog en fika & lekte lite :-)
Det var ett tag sen vi sågs & man vill ju inte att han ska glömma oss & bli blyg.

Specialen just nu är att man frågar
-Är du stark Felix? & han spänner armmusklerna allt vad han kan.
Sötis❤
Han "leker" gärna med iPhones. Pekar med pekfingern eller ring & lillfingern & "bläddrar" försiktigt. :-)
Vi tog vägen förbi Ica på vägen hem.
Efter att ha fodrat hästarna & lagat lite mat ihop med T satte vi oss i soffan.
Jag åt & vips så sov jag.
Vaknade till vid 22.30 & tog en dusch innan jag sov vidare.

I morse var det inte så svårt att vakna.
Det var runt nollan ute, inte så kallt & snöade lite.
När jag släppte ut hästarna var Rubin lite långsam så Ångvälten Chante snubblade nästan rakt över honom i sin iver att komma till hösilaget.
Rubin vek då av åt sidan & råkade krocka med staketet som "delar" av hagen. Han hoppade åt sidan bort från staketet & Chante.
Det var så gulligt att se Chante snabbt ta sig fram till Rubin, sätta mulen i hans långa man & brumma försiktigt.
-Förlåt, gick det bra? Brummade han säkert
Gulligt!! ❤
Sen gick dom tillsammans bort till frukosten. Mina finisar.
Nu är det snart lunchdags här på jobbet.
Har bokat laserbehandlingar till både T & B imorrnkväll. Ska bli spännande & se om det kan hjälpa något!

Lille "Starke Adolf" Felix


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0