Usel bloggare

Det är glest mellan mina inlägg.
Har inte varit på bästa humöret.
Inget speciellt händer ju heller. Det är bara jobb, hästar, matlagning & städning.
Inte så kul att skriva om.

Igår, fredag, blev humöret sämre & sämre ju längre dagen led. Det borde ju varit tvärtom. Jag brukar ju dag "Äntligen fredag"....
Åkte direkt & handlade efter jobbet & tog tag i städningen efter att ha packat in maten.
Sen valde jag mellan att rida & gå ut & springa...... Jag valde sängen.
Tog en powernap & gick sen upp & fixade tacos.
La mig ganska tidigt. Skönt.

Idag, lördag, fixade jag lite med tvätten m.m innan jag gick ut & red.
Jag tog mina nya ridstövlar. Måste ju börja använda dom nån gång.
Men får jag välja tar jag inte på mig dom en gång till.
Det var hemskt! Så stela - vidrigt!
Jag hade ingen koll alls på mina skänklar. Stackars häst!
Ridningen blev förstås därefter...
Chante va rätt duktig ändå❤
Resten av dagen har jag inte gjort nåt särskilt. Lite tråkigt...

Min trötta pålle har legat & sovit varje dag när jag har kommit ut för att rida.
Han har inte bråttom att resa sig precis.
Han gillar att mysa med matte en lång stund först ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0