Depp

Här kommer en kort uppdatering.

Jag hämtade B på sjukhuset vid 18.15 igår. Han hade inte rullats in på operation förrän 16.30!
Så han var helt nyfixad när jag kom.
Men det var gjort i lokalbedövning så han fick åka med mig direkt ändå.
Op.hade gått bra i alla fall.

Vi åkte direkt till Smedjehov för att kolla J18 matchen.
Den började jättebra. Dalen tog ledningen (mot alla odds) Växjö var tippade att vinna ganska lätt.
2 perioder såg det bra ut men sen fick Dalen flera (onödiga) utvisningar & målen trillade in för Växjö tyvärr.
Bra match av T & hans femma i alla fall.

I morse gick jag upp 5 & red igen. Skönt att ha det gjort.
Ridningen funkar dock inte helt bra just nu. Bytesserierna gick bra i och för sig & piruetterna (fast lite för raka) Det är det som är problemet just nu. För rak häst.
Jag kan inte forma honom ordentligt i slutorna osv.
Tips?!
Stephie hjälp ! :0

B var inte positiv i morse.
Jag försökte säga att det var skönt att ha operationen gjord, men han höll inte med.
Det gör ont. Både i honom (så klart) men oxå i mig.
Han menar att det ju troligen är 3 operationer kvar.
& han var uttråkad redan innan jag åkte till jobbet vid 7.30
Om han kunde göra lite förut pga värk, domningar, darrhänt m.m så kan han ju göra minimalt nu med bara en fungerande hand.
Dessutom en vänsterhand.
& det vet ju dom flesta högerhänta att vänstern är inte mycket att hänga i julgranen :-(
Tråkigt
Deprimerande
Vad hittar man på?
Tips på sysselsättning till en enarmad, ensam, uttråkad man.
Det kanske går nån bra bio som vi kan gå på i helgen.
Ska kolla det.
Ha en bra dag!

Vår ständige följeslagare.
Kissen
Han väntar troget utanför dörren tills vi kommer & snurrar sen runt mina fötter när jag grejar i stallet :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0