Härlig söndag

Helgen är över..... Igen.
Den går för fort!

I torsdagskväll kom Felixen till oss en stund. Både P & L skulle jobba.
Han kom vid 19 & blev hämtad 22. Då hade han precis somnat hos mig.
Men han va lika gosig & glad som vanligt. Han fick smaka toast & det tyckte han var en höjdare!

Jag red i ridhuset i fredags. Pållen va seg. Inte kul :-(
B va bortbjuden på kvällen & T tränade.
Jag fixade fajitakyckling tills han & L kom hem.
La mig sen ganska tidigt.

Lördagen började jag med ridning igen.
Fokuserade på att få Chanti att tänka framåt & det gick ganska bra efter en stund ;-)
Vi gjorde en snabbvisit på A6 sen innan det var dags att laga mat.
Det blev fläskfilé med hasselbackspotatis efter önskemål från T. Adam kom oxå, efter sin match. (Han spelade med J20 lördag & J18 söndag)
Efter maten gjorde jag bullar & medan dom jäste gick jag en promenad med Malin.

Söndan började oxå med ridning. Jag red ut & hästen skötte sig exemplariskt :D Skönt!
B åkte t Helsingborg & T hade bortamatch så jag hade dagen för mig själv :-)
Klockan 11 kom Zara & Fabian.
Rubin blev glad att bli lite extra ompysslad & riden.
Sen blev det fika & lek med playmot.
13.30 kom Anette & vi åkte ner på stan & åt lunch. Vi åt på Bryggan, jättegod lax med potatisgratäng.

En riktigt skön dag. Utom vädret som varit lite regnsnökallt. Usch.

Goa Lillemannen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0