Jobbig vecka är över

Så har det gått en vecka till.
Det är fredag kväll & jag tittar på Let's Dance.
T är hos en kompis & B kollar på hockey.
Veckan har varit ganska jobbig.
Jag har varit sååå trött varje morgon när klockradion gått igång. Ingen morgonridning denna veckan!
Det underlättar ju inte att jag är vaken mellan ca 03 - 05.30.
Ja ja, jag är frisk i alla fall. Jag vaknar inte av att jag har ont.
Förlåt.
Jag ska inte klaga!
Pållen har varit lite seg också. Jag kanske "smittar" ner genom sadeln ;-)

Träningen i torsdags gick ok. K var riktigt nöjd, men jag kom på att jag nog inte kan lita helt på henne... Tror att hon är mer positiv än hon borde vara?! :0
Hur tänkte jag nu?
Vet inte riktigt men jag tittade lite på ekipaget efter mig som såg jättebra ut.
Mycket energi som ändå gick att kontrollera, härlig trav & fin i formen.
Hon fick mer kritik än mig..
Det fick mig att dra slutsatsen att K är för "snäll" mot mig...
Jag fick nya Energi oljan från henne iaf.
Ska bli kul & se om det blir nån skillnad.
2dl olja & 0.8 kg kraftfoder är nya foderstaten.

Jag har lagt om B:s hand i veckan. Det stora tryckbandaget är borta nu. Såret ser fint ut & han har redan bättre känsel i fingrarna. Heja :D
Annars har hans dag idag inte varit den bästa - mycket ont = sovit mycket.
Det går verkligen upp & ner.

Jag handlade lite mat + hämtade ut ett paket med en ny klänning före jobbet idag. På vägen hem köpte jag spån + åkte förbi Apoteket & Charlies.
Hästarna var inte helt nöjda över att inte få gå in förrän efter 18... Men så blir det ibland.
Fixade till tacos direkt & åt & tog det lugnt resten av kvällen.
Dags att sova nu. Det blir ändå inget vettigt skrivet!
God Natt

Klumphand & Jag i ny klänning med näsan i vädret :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0