Svårt att hinna

Förlåt.
Hinner inte blogga...
Nu är det måndag igen.
Har haft S hemma i helgen! Alltid lika mysigt när hon är hemma.
Men helgen går ju så fort!
Jag red på lördagsmorgonen medan S sov. Kl.11 hade vi bokat laser hos Emeli för S.
Efter en fika åkte vi ner på stan.
Handlade lite kläder på Charlies. På Hööks köpte jag E & B-vitamin.
Sen åkte vi upptill A6. Där köpte jag några t-shirts, en blus, hudlotion m.m

På kvällen var vi bjuda till fam Carlsson. Hade en mysig (&god :D) kväll där & kom inte i säng förrän 02.

Söndan blev inte helt som planerat av olika anledningar.
Vid 14 åkte vi till Emeli igen för både laser & massage.
Sen åkte vi ner på stan & köpte med plankstek hem.
Mums
S åkte mot Skåne vid halv 5.
Då gick jag ut i stallet & red en stund i ridhuset. (Alldeles för mätt :0 )
Ridningen gick inte bra...
Avslutade efter en stund då jag insåg att det var mig det var "fel" på. Inte hästen.
Hoppas jag inte hann förstöra för mycket :-(
Inte bra.
La mig ganska tidigt.

Idag har det varit en helt vanlig dag.
Fullt upp på jobbet.
Red en snabbsväng direkt när jag kom hem. Hann faktiskt medan det var ljust :-) Skönt!
Städade & lagade mat sen.

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0