Vår

Vi har haft vårväder hela veckan.
Härligt, även om jag mest får titta på det vackra vädret genom fönstret.
Det har varit nån minusgrad på nätterna men upp till +14 på dagarna.
Fast nu förvarnas det om betydligt kallare väder igen. & ev snö :-(

Det har blivit torsdag.
Hur gick det till?
Veckorna rinner iväg.
Fast denna veckan har varit jobbig på V-Tryck.

På lunchen idag åkte jag hem & hämtade B & körde honom till operation.
Det är höger hand som ska fixas idag.
Jag håller tummarna hårt för att allt går bra så känseln blir bättre i fingrarna.
Ska hämta honom vid sex ikväll.
Sen börjar Tims match 19.30 & den hoppas vi kunna se ;-)
Det är kvalserien till J18 Elit som börjar ikväll.
Spännande!
För spännande för mig egentligen :-)

I går morse (onsdag) gick jag upp tidigt & red före jobbet.
Jätteskönt sen på eftermiddagen när jag slapp gå ut direkt efter jobbet.
Då hann jag städa lite & lag mat i lugn & ro :-)
Putsade av ett par fönster som har sett vidrigt smutsiga ut nu i vårsolen :0
Skönt att få det gjort.

Annars är allt som vanligt.
Livet skenar på.

Idag skulle mamma ha fyllt 87 år ❤

Jag planterade lite i höstas i rabatten (eller baratten som jag tycker att det ska heta. Blombaratt :D Rabatt får man ju i affären ;-) )
Det börjar knoppas :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0