Alla Helgons Dag

Skrev jag inget igår.....??
Neej det gjorde jag nog inte. 
Jag började morgonen med en ridtur runt Flaskebo med Anette & Berry. 
Sen åkte Tim & jag till Bilprovningen med hans BMW. 
Vi ställde oss i drop in kön med 4 bilar framför oss. Det gick hyfsat snabbt faktiskt. Skönt att ha det fixat. Den ställs av för vintern nu. 

Efter ett snabbstopp på Hemmakväll + bolaget åkte vi direkt till Ica & handlade mat. 
Hela eftermiddagen gick åt till att baka & laga mat till kvällen. 
Camilla & Peter kom vid 6. 
Vi åt hasselbackspotatis & fläskfilegryta.
Till kaffet hade jag bakat en "ny" kaka. En kladdkaka med Baileys Tryffel på. 
God tyckte jag :-)
Efter maten spelade vi Canasta. Bosse & Peter vann (tyvärr :0) båda omgångarna vi spelade.  :-(
Jag satt & höll koll på Equipe online oxå. 
Stephie tävlade Prinsessan på kvällen. 
Dom vann! Över 70%
Kul! 
Grattis!!! ❤

Idag lördag är det Alla Helgons Dag. 
Mia är snäll & gör fint på Mammas & Pappas grav + farmor & farfars. 
Tack! ❤
(Jag ska flytta pengar till dig Mia-Pia)

Här åker vi till Skogskyrkogården där B:s föräldrar ligger begravda. 
Det är så fint på kyrkogårdarna en sån här dag tycker jag. När det lyser tända ljus överallt!

Tim & jag åkte till A6 när han hade vaknat. Han behövde nya svarta jeans till kvällens fest. 
Vi hittade ett par men fick inte med oss dom hem för dom skulle läggas upp lite. 
Vi hann förbi Eko oxå för att köpa billigt spån. 
Sen var vi tvungna att åka hem & laga mat. 
Spagetti & köttfärssås. 
Tim hann precis äta innan han skulle åka till Smedjehov för att spela match. 
B & jag åkte halv tre. 
Först till kyrkogården & sen släppte jag av honom vid Smedjehov. 
Jag åkte vidare till A6 & hämtade Tims jeans & "råkade" köpa ett par till mig oxå... Svarta. 
Dom jag har börjar tappa färgen. 
Efter det var det dags att rida. 
Vi var nog lika svettiga både Chante & jag efteråt tror jag. 
Jag måste klippa honom! Han blir jättesvettig & har alldeles för tjock päls. 
Jag skyndade mig in sen & förberedda lite mat (fajitakyckling)
Jag hann duscha oxå innan B & T kom hem. 
När vi hade ätit skjutsade jag Tim till en kompis där dom skulle förfesta lite. 
B var jättetrött & sov i soffan hela kvällen. 
Jag är oxå trött så det får nog bli sängen nu. 
Puss & Kram







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0