Anette, Malin & Emeli

Fortsatte visst min "tjejfest" idag :D
Började med att ta en ridtur med Anette.     
Vi skrittade runt Flaskebo. 


Nästa tjej, Malin & jag tog en drygt 6 km lång promenad. 
Det var ganska kallt ute idag så jag var genomfrusen när jag kom in. 
Satte mig i soffan under 2 filtar med en kopp kaffe & försökte tina. 
Middagen blev pizza. Gott. 
Sen åkte jag & besökte dagens tredje tjej; Emeli. 
LaserEmeli. 
Foten kändes lite "smidigare" efter. Inte riktigt lika stel :-)

Den är lite större än den högra fortfarande. Bilden är tagen efter ca 4 timmar utan stödstrumpa. 
Har ju dom på alltid annars :-)
Dom behövs nog ett tag till tror jag. 

Kommentarer
Postat av: Syster Mia

Fortsätt träna på säger Roger, du gillar ju det :)
Själv så tycker jag synd om dig! Men visst är den finare nu än i somras ;)

Svar: Ja visst är den finare än den blå Alienfoten jag hade i somras! :0
Jag gör som Roger säger & tränar vidare ;-)
Det är iNTE synd om mig Mia! Foten är ju lagad & nästan normal. Det trodde jag inte själv när jag såg den efter 7 veckor i gips!
Puss & Kram
ullebullesliv.blogg.se

2014-11-19 @ 18:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0