Chock

Nu är det bråttom. 
Till sängen. 
Jag borde redan sovit för längesen. 
Imorrn ringer klockan senast 04 :0
Anette & jag ska åka till Stockholm & gå på Friends Arena & se på hästar :-)
& så ska jag ju träffa Stephie där❤ 

Jag red efter frukosten. I ridhuset. 
Jobbade med övergångar & var rätt nöjd till slut. 
Tog med Chante på en skogspromenad efter. Solen sken!

Satte mig vid datorn sen för att kolla så jag har skrivit ut alla biljetter inför helgen i Sthlm. 
Öppnade även mailet angående hotellbokningen. C bokade åt mig då hotellet egentligen var fullt. Men hon fick boka 2 rum eftersom hon jobbar där i helgen. 
Jag har fått uppgifterna muntligt av henne & inte brytt mig om att kolla mailet. 
Men nu gjorde jag det....... :0
Priset som jag fått muntligt av C & trodde gällde för båda nätterna... är per natt :0. :0
Jag ska sov för 4 000:- ........
Lite dyrt tycker jag...!!!
Men nu är det så. Det är bara att betala & se glad ut :-/ :D
Sen blev det jobb. 
Vi letar efter en pärm, kanske inte borde säga det högt då det antagligen är straffbart att tappa bort delar av bokföringen :0
Men medan vi letade efter den hittade vi min lilla laddsladd till min IPod :D



Den har varit borta ett par veckor & det är hemskt att inte ha en fungerande IPod! Jag lyssnar ju på den jämt :-)
Nu är allt i sin ordning igen. Jag har laddat ner en by bok & laddat batteriet. 

Jag gjorde en köttgryta till middagen med potatis till. Gott :-)

Malin & jag hann med en kvällspromenad oxå. Gick in till centrum & tog ut lite pengar inför helgen. 

Dags att sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0