Fars Dag

Jag började lördagen med ridning. 
Det gick ganska bra faktiskt ;-)
Åkte sen & handlade en massa mat som jag satte igång & lagade när jag kom hem. 
På menyn stod ugnstekt rosepepparkryddad fläskytterfile med potatis & äppelpaj med vaniljsås till efterrätt. 
Mats, Marie & Jacob kom vid halv sju & Tim & Adam kom från sin match (vinst i sudden! :-)  ) strax före. 
Vi åt, pratade & spelade 2 omgångar canasta. B & jag vann båda :-)

Söndag
Vi sov ganska länge idag. 
Jag gick inte ut i stallet förrän 8.30. 
Fixade i ordning där & gick in & gjorde i ordning frukosten.  Sen väckte vi B (9.30!) med ett litet paket & trisslotter. 
Gissa vad det är?  :D

Vi åt frukost & sen gjorde jag fruktsallad.
Tim & Adam åkte iväg & tränade & efter det skulle Tim döma en match oxå. 
Vid 11 kom P, L & Felix & fikade. 


Resten av dagen blev lugn. 
Vi hämtade Kinamat på Shanghai när T kom hem. 
Sen tog jag & Malin en promenad i mörkret. 7,5 km gick vi. 
Skönt. 
Började sy ihop Felix tröja & sticka kragen på den. Hinner nog få den klar till onsdag ;-)
Nu är jag trött !
Sovdags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0