Händelselöst

En ganska händelselös dag är snart slut. 
Jag red i morse före frukost. Anette kom till ridhuset oxå så när vi hade "jobbat" hästarna färdigt skrittade vi runt i säkert en halvtimme. 
Så frukosten (havregrynsgröt ) åt jag inte förrän kl 11. 
Hade hunnit duscha & tvätta håret då också. 
Sen blev det jobb några timmar med avbrott för "fika". 
Jag bullade upp med 1 kopp kaffe, en kopp anis/fänkåls te & ett glas berocca. Det är ju 5:2 dag :-)
Efter lite mer jobb gick vi ut & körde ett styrkepass :-/
Vi lastade av hösilaget som vi hämtade igår. 1,4 ton. 
Tim & Bosse hjälpte till, som tur var. 
Det mesta fick plats i den tomma boxen. 
Det blev kycklingfilé & ris till middag, kycklingsallad till mig. 
Soffhäng nu, sängen snart :-)

Trött kisse ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0