November

2 November
Tim ringde halv 4 så jag gick upp & åkte & hämtade honom hos en kompis i stan. Dom tog bussen dit efter festen dom varit på. 
Kvart i fem tittade jag fortfarande på klockan.... Men somnade sen om en stund. Ända till halv sex när Bosses klocka ringde & han inte lyckades stänga av den & till slut tappade den i golvet med dunder & brak :-(
Han skulle med kompisar till Sthlm på nån leksaksmässa. 
Jag somnade om en stund till iaf & sov till halv åtta. 
Chante fick gå i ridhuset idag igen. Det gick bättre idag & jag red inte så länge. 
Det är fortfarande varmt ute.  
Så varmt att man rider i t-shirt i ridhuset. 
Fast det är November!
Tim & jag åt lite lunch sen innan han skulle iväg & träna. 
Jag tog en 6 km lång promenad. 
Det blommar ute - fast det är November!
Maskrosor, rödklöver, smörblommor & prästkragar finns det här :-)

När jag kom hem igen var Anette, Casper & Tyra här & pysslade med Rubin. 


Jag gick med dom en sväng ut. 
Sen fikade vi lite & barnen lekte med Playmot :-)
Tim tog med pizza hem till oss två efter träningen. Skönt att slippa laga mat. 

Två Ullaredfynd :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0