Rhapsody in Rock

Var tog denna dagen vägen??
Jag red i morse eller på förmiddagen heter det nog ;-)
Red i ridhuset & va ganska nöjd efter :-)
När vi sen tog en kopp kaffe kom jag på att jag behövde åka på stan/A6.
Dels behöver jag mer kraftfoder, sen är det Fars Dag på söndag... Plus att jag behöver ett par skor. Platta skor. 
Som inte är gympadojor. 
Som man kan ha till lite finare kläder. 
Foder - check
Present - check
Skor - check
Men.... "fel" skor
Det blev inga att ha till finkläder, jag hittade bara ett par varma & godis att ha i vinter. 
Vi åt lite lax & makaroner när jag kom hem. 
Hann sen bara städa lite, jobba en stund & fixa mig i ordning innan vi vid 18 åkte till Konserthuset på Elmia. 
Innan konserten började åt vi en god räkmacka. 

Robert Wells & hans Rhapsody in Rock var bra! Sofia Källgren, LaGaylia Frasier & Johan Boding sjöng kanon!

Dirigenten var galen :0 Han körde en egen show där framme :D

När vi kom hem halv 12 var jag en snäll mamma & lagade mat åt Tim att ta med sig på bortamatchen imorrn bitti. 
Nu är det sovdags. 
Good Night ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0