Säker Bonde - Bonde Söker

Idag har jag varit på kurs i Vrigstad hela dan. 
Det var jag & bönderna ;-)
Kursen anordnades av Länsförsäkringar & hette Säker Gård/ Säker Hästgård. 
Sammanfattningsvis var den väl lärorik till viss del men delvis helt värdelös. 
Men jag hade en trevlig dag ändå. 
Tyckte kanske att det bjöds på för mycket ätbart bara ;-)
Kunde visst inte låta bli att äta - det var ju frivilligt liksom :D
Kaffe & fralla 9.00, kl 12.00 2-rätters lunch, kaffe & kaka efter & sen kaffe & äppelkaka kl 14. 
Utöver detta fanns det frukt, godis & smooothie. 
Ja, som ni hör har jag inte svultit. Snarare väntat på att spricka :D
Det har regnat hela dan. Usch & nu "hotar" dom med snö i natt :0
Usch, hemska tanke! 
Jag tar hellre regn!
Pållen fick vila idag. 
Jag stannade inne & gjorde köttbullar i god sås istället. 
På kvällen kollade vi Bonde Söker Fru. 
I år går det inte så bra för bönderna. En efter en av tjejerna väljer att själva lämna Bönderna....

Fick en snygg (?) Bondekeps idag :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0