Skitgöra

Det blev en uteritt idag. I duggregn. 
Chante var snäll :-) & vi kunde både trava & galoppera en del. 
Ett snabbt negerbollsbak blev det sen tillsammans med Tim. 
Dom smakade gott till kaffet :-)
Sen gick vi ut alla tre (Tim har haft studiedag idag)
Han fick studera däck. ;-)
Vi bytte till vinterdäck på Volvon, Kingen & transporten. 
Jag blev chef för däcktvätten. 
Fick riktigt snygga händer....

Tyvärr har jag kvar en hel del av skiten. 
Under naglarna & runt nagelbanden är jag kolsvart. 
Vi tvättade båda bilarna oxå. 
Skönt att ha det klart inför vintern. Man vet ju aldrig när snön kommer & då är det skönt att däcken är på plats :D


Vi kom in hungriga vid 15.30. Började fundera på vad jag skulle laga för mat. 
Då ringde Peter & dom behövde barnvakt till en febrig Felix en stund. 
Peter kunde inte åka ifrån jobbet & Lisa hade tid hos frissan. 
Felix var hyfsat pigg så vi lekte en del & satt sen lite med spel på Ipaden.  
Han tittade lite på en Pippifilm oxå, som tydligen hör till favoriterna just nu

Jag hann åka hem en liten stund innan jag skulle till Emeli för lite laserbehandling igen. 
Det tog lite längre tid idag. 
Vi diskuterade en del om "det onda" under foten. Lite konstigt men troligen bara ett kvarstående hematom som kroppen har svårt att få bort !?!
Hon körde även hälsenan långt upp på vaden medan hon stretchade ut den. 
Den känns ju "stel" & lite för kort. 
B gjorde toast till teet när jag kom hem. 
Gott! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0