Snö & sommarskor :-(

Usch & fy. 
I morse var det vitt ute när vaknade. 
Jag gillar det INTE!


Kallt & blåsigt var det oxå. 
I alla fall i jämförelse med hur varmt det har varit hittills den här hösten. 
Det var runt nollan eller +1 grad. 
Zara & jag hade bestämt att rida ut en sväng tillsammans vid 10. 
Jag var inte jättesugen kan jag säga men jag tog på mig långkalsonger & vinterjackan. 
Jag gick ut i tid för att hinna brodds fram i alla fall. 
Vad snopen jag blev....
Tänkte inte på att Chante har bott i Skåne ett tag ;-)
Han har sommarskor på sig...
Inga broddhål i sikte :0

Får nog boka hovslagarn snarast :-)
Ridturen gick bra utan broddar. Men det var kallt om fingrar & tår. 
Sen jobbade jag resten av dagen. 
Vid sju åkte jag till Emeli för att lasra fotleden. 
Hon körde ganska länge & nu efter känns foten smidigare, mindre stel & mindre ond!! :D 
Jätteskönt!
Ny tid för laser på måndag. 
Nattinatti ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0