SOL

Hur förvånad blir man inte av att vakna upp till solsken?!
Det har varit den solfattigaste November på jättemånga år enligt statistiken. 
Vi har haft knappt 2 timmar sol hittills. 
Men äntligen, idag, sken solen!


Härligt!
Jag valde ändå att gå in i ridhuset med Chante. Han vilade igår.  
Ridningen gick rätt bra idag tycker jag 
:-)
När jag kom in hade T vaknat. Jag höll honom sällskap medan han åt frukost & sen var det dags att laga lunch :D
Tim hade samling inför hemmamatch vid halv 2 så vi åt lite lunch (kassler & makaroner) innan han åkte. 
B var ute & flög på fm. Gjorde en årlig checkflygning för att få behålla sitt flygcert. 
Malin & jag tog en promenad sen. 5,5 km. Det gäller ju att ta till vara all sol man kan!


Sen åkte vi, B& jag, till Smedjehov & tittade på matchen. 
Det blev vinst med 4-1 :D
Vi åt fajitakyckling hemma innan B körde iväg T till fest. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0