Aktiv dag

Idag gick det bättre...
Gick upp kvart över sju, gjorde stallet & tog sen en PW runt Labbarp. 



Vädret var ganska grått men inget regn (förrän på kvällen)
Gick in & åt lite havregrynsgröt till frukost. Kör ju 5:2 idag oxå. 
Efter frukosten gick jag ut i stallet & gjorde i ordning pållen & red i ridhuset. 
En kopp te + vatten festade jag på efter det innan jag satte igång med bokföringen. 
Minestronesoppa fixade jag till lunch & efter det tog jag en Power Nap i soffan. 
Skönt!
Lite mer jobb hann jag med innan vi åkte in till stan. 
Jag släppte av B vid Habil där han skulle hämta Volvon för att sen åka vidare på tågträff. 
Jag åkte till SF & gick på bio med Anette. Vi såg "Min så kallade pappa" Den var sådär. Hade sina poänger men var onödigt lång. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0