Äntligen fredag

Eller?
Den frasen funkar inte riktigt för mig längre. 
Jag har ju typ fredag varje dag nuförtiden :-)
Men jag gillar fredagar ändå! Med lite fredagsmys ;-)
Jag började dagen på samma sätt som igår med stallet + en PW. 
Efter lite jobb gick jag ut & red. Chante var jättesnäll & höll sig lugn hela vägen ;-)


Jag jobbade sen lite mer, städade övervåningen & hann med en promenad till. 
Det funkar rätt bra med foten nu. Det känns lite på insidan vid knölen men det är inte så farligt :D
Att gå nerför trappor är fortfarande det svåraste. 
Jag fick åka till Ica sen oxå innan vi kunde sätta oss i soffan & äta tacos :-)
Katterna hade oxå fredagsmys ;-)
Nu är det dags att säga GoNatt igen. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0