Det blir inte alltid som man har tänkt sig

Jag tänkte gå upp tidigt i morse & ta en PW före frukost & rida direkt efter. 
Men så blev det inte. 
Jag kunde inte somna igårkväll efter Tims & min sena fika (med kaffe) 
Så det gjorde att jag inte vaknade förrän 08.00....
Ok, skippade PW:n Fixade stallet & åt frukost & gick sen ut & red. 
Fast in. 
Alltså jag gick ut & red inne... I ridhuset. 
Det gick ok. 
Enligt mig iaf. 
B försov sig & höll på att missa sin sjukgymnastik klockan 10 :0
Vid 12 åkte jag & hämtade Anette. Sen åkte vi ner på stan. 
Jag var bara med som sällskap, skulle inte handla nåt. 
A behövde en kavaj eller dylikt till ett bröllop hon ska på på lördag. 
Vi gick i alla affärerna & hittade väl några fina men ingen som var 100.
Jag hittade dock ett par jättegosiga vantar & en fin schal. Fast jag inte skulle handla nåt. 


Till slut var vi tvungna att ge upp letandet & gå & lägga i mer parkeringspengar & istället gå & fika. 
Men då, i det sista skyltfönstret vi passerade såg jag Den. 
"Kavajen"
Vi gick in & A provade & va nöjd :-)
Jag kunde inte låta bli att prova en oxå. 
Jag tänkte inte, skulle inte.... köpa nåt.
Men jag tänkte om :D & köpte en blus att ha till oxå :-)


Man kan la ändra sig, som han säger i reklamen. 
Sen tog vi en fika på Bryggan. 
När jag hade släppt av A  tänkte jag åka & handla. Men bestämde mig för att åka hem & hämta en kupong först. 
Så hem, tog in hästarna, hämtade kupongen & åkte tillbaka till affären. 
Handlade allt som behövdes....& glömde sen givetvis att använda kupongen. 
Grrr vad trött jag blir ibland. Det var 5% på hela köpet... Inte jättemycket men onödigt att glömma. 
Tillbaka hemma lagade jag mat. Idag blev det potatisbullar & bacon som har blivit något av en favoriträtt hos både B&T. 
Sen tänkte jag ta min PW som jag missade i morse + jobba lite. 
Men så blev det inte. 
Jag blev så mätt efter maten att jag blev kvar i soffan. 
Hela kvällen...  ;-)
Nu är det dags att sova. 
Förhoppningsvis. 
Jag är inte trött... Har ju inte gjort nåt idag.... typ...
Jag får ta med min IPod med nynedladdad ljudbok -mannen utan hjärta. Hoppas den inte är för läskig för då kan jag väl inte somna för det ;-)
Go Natt ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0