Familjehelg

Stephie kom hem i torsdags ❤
Så mysigt att ha hela familjen hemma :-)

Vi har haft sovmorgon ;-) shoppat, fikat, bakat, ridit, ätit & promenerat. 
Härligt ❤ 
Fredagen började vi i ridhuset. 
Jag är ju inte riktigt i form än så S fick/ville ta över efter en stund ;-)
Tror att jag fattar hur jag ska rida Chante nu iaf :D 
Sen får vi väl se om jag löser det...
Men det är kul att vara igång igen!
Efter lite fika åkte vi ner på stan. 
Jag fixade en ny bankdosa vilket jag tänkt göra i ca ett år! Skönt, nu har jag en som man kan läsa alla siffrorna på & slipper gissa sig till vad det står :D
Vi åkte en sväng till A6 oxå. 
S hittade lite kläder & jag handlade lite bra & ha på Life & Apoteket. 
Vi tog oxå med mat hem från Soya. 
Lördagens väder var soligt & fint!
Vi tog båda hästarna & gick runt Rickarp/Målskog. 


När vi kom hem rullade Rubin sig flera gånger & "satt" en stund & solade :D

På eftermiddagen hade vi lite tjejfika med  Camilla, Wilma & Anette. 

Idag söndag ösregnade det när vi vaknade. Usch. 
S & jag åkte till A6 en sväng igen plus handlade lite på Ica. 
Sen bakade vi & lagade mat. 
Vid 16 körde S mot Skåne igen :-(
Saknar henne redan ❤
Lillebrorn saknar oxå sin Syster. 

Jag red i ridhuset & försökte göra rätt ;-) Kändes hyfsat ok idag. 
Sen blev det soffkväll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0