Sammandrag

Jag har inte bloggar på länge. 
Ibland hinner jag bara inte. Fast jag borde ha all tid i världen just nu :-)
Men jag har hittat en annan sysselsättning i soffan på kvällarna (& ibland på dagarna oxå ;-) )

Helgen försvann snabbt med ridning, hockeymatch, långpromenad med Malin + canastakväll hos Camilla & Peter. 

Måndag morgon började hos sjukgymnasten. Det hade gått framåt. Jag hade 25 graders vinkel innan vi satte igång träningen & 30 grader efter diverse övningar & stretchningar :D

På tisdagen kändes det att jag hade tränat foten lite väl mycket :-(
Det var dags för det årliga tandläkarbesöket på eftermiddagen. Inga problem där :-) Nästan så att jag gladeligen betalade drygt 600:-  ;-)
Alltid skönt när tänderna är hela!
Efter det åkte jag till Eko & Garnaffären där.
Jag har varit sugen på att börja sticka sen jag bröt foten. 
Nu.... tog jag tag i det! 
Lite sent....
Hade ju hunnit sticka mycket annars medan jag satt här med gipset!
Nu blir det iaf en tröja till lille Felixen. 
Får se om den hinner bli klar till hans 2-årsdag. 

Onsdag. 
Jag bytte bett på Chante & red innan frukost. Det kändes jättebra :D 
Stephie & jag gillar olika bett!
B var på sjukgymnastiken så jag tog en prromenad. En PW på drygt 7,5 km. 
Skönt. 
Men det var nog max vad foten orkade med tror jag. 



Idag torsdag, har jag jobbat, ridit, städat, tvättat m.m
& kört en 5:2 dag, helt utan "problem" (läs hunger)
& imorrn är det fredag igen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0