Sista dagen

Igår, tisdag, var det min sista arbetsdag på V-T. 
25 år har jag jobbat där. 
B kom på eftermiddagen & så packade vi 7 års pärmar med bokföring som vi enligt lag måste spara. 
Var placerar man hundratals pärmar i sitt eget hus? :0

Det kändes skönt iaf att det är sålt. 

Jag va hemma kvart över fem & halv sex hade vi lovat att vara hos P&L & va barnvakt åt Felix. 
Vi lekte massor, åkte rutchkana, lekte med gosedjur, plockleksaker m.m! 
Han är så söt  


Vi tog vägen förbi Ica när vi åkte hem & köpte en räkbaguette. 
Sen öppnade vi champagne flaskan som har legat på kylning sen början av sommaren :D
Äntligen kunde vi fira att firman är såld!


I morse gick jag upp som vanligt & åkte till V-T ;-)
Typiskt mig. 
Jag slutade igår men åkte ändå dit idag. 
Bara för att hämta min dator. 
Dom skulle bara tanka över kund & lev.register innan jag kunde ta den. 
Vid 11 var jag fri :D
Bye bye


Åkte till Eko först & sen till Ica Maxi. 
När vi kom hem (B hade varit på sjukhuset) fixade vi en hel del ute i det fina vädret. 
Tvättmaskinen flippade ur på kvällen... & gav oss en massa extrajobb. Usch. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0