5:2

I måndags körde jag 5:2 igen. 
Det gick jättebra! Var inte hungrig alls. Skönt. 
Hade fullt upp på jobbet, både med bokföring & monterings & packjobb. 
Hade oxå 45 fraktadresser att skriva in & boka....
Jag jobbar heltid denna veckan. 
På kvällen gjorde jag köttbullar i god sås  (som Tim säger) & hamburgare. Frös in en hel del av båda så Tim har nästa vecka. 
Tisdan efter jobbet gick åt till städning, tvätt & vattna blommor. 
Jag hann med en halvtimme på Cross Trainerrn oxå. 
Tim spelade match (tyvärr förlust) & va hungrig när han kom hem. 
Jag gjorde kycklingfilé med ris. 
Onsdan gick fort på jobbet pga massor att göra. 
Hemma sen strök jag en & en halv timme & försökte börja packa :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0