Fönstermålning

Vi sov länge i morse! 
Jag vaknade som vanligt flera ggr men somnade snabbt om igen. Jag gick inte upp förrän 9.30 :-)
Vet inte när det hände senast. 
Efter frukosten åkte Tim på domarkurs. 
B & jag drog på oss målarkläder & gick ut i stallet. 
B slipade & målade fönster efter att jag hade "städat" dom. 
Sista sekunden att måla dom nu innan hästarna kommer hem ;-) 
Vid halv 2 kom Felix. 
Vi hade lovat att va barnvakter så att P kunde jobba på huset. 
Felixen var go & glad som vanligt❤ 
Jag gjorde kyckling & ris till middag. Felix vill helst bara ha salladsskålen. Han älskar verkligen tomater & majs!
Jag körde 7,5 km på cross trainern på kvällen. 
T hade 4 kompisar hemma en stund innan jag körde dom till bussen. Träff hos en annan kompis + utgång var planerat. 
Lovade honom att hämta vid bussen vid 02.45 i natt.

Tim i full fart med borrmaskinen :D

Bus med farfar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0