I'm back

I morse gick klockradion igång 06. 
Det är längesen nu. 
 2.5 månad sen jag jobbade. 
Det kändes ok att vara tillbaka. 
Men mitt kontor såg ut som ett bombnedslag när jag kom...
Inte kul. 
Men det är ju bara att börja röja. 
Däremot syns det att städerskan (alltså jag) har varit sjukskriven. Fy h-vete vad skitigt det är! 
Usch, pinsamt! :0
Jag kör halv åtta till halv tre nu ett tag. 
Alldeles lagom  :-)
Tog vägen förbi A6 & köpte ett par dojor som jag provade i lördags när Tim & jag var där. 
Det är ingen bra färg på dom (svart/grå/cerisa) Svåra att matcha med kläderna men dom är riktigt sköna med sånt memorygel i sulan. 
Väldigt lätta är dom oxå. Jag tror att dom blir bra för min fot :D
Det blev jättevarmt på eftermiddan. Rena sommaren. 
Vi satte oss på uteplatsen & fikade när jag kom hem. 
Efter det åkte 


B & jag & handlade mat. 
Sen bytte jag om & körde Cross T:n i 20 min. 5.5 km hann jag. 
Svettigt var det & skönt med en dusch efter!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0