La Manga

I morse va det B & jag som gick till Lidl & köpte frukostbrödet. 
Affären ligger nära & har riktigt gott bröd :-)
Efter frukosten åkte vi iväg alla sex på en liten utflykt. 
Vi åkte söderut till ett ställe som heter La Manga. 
Det är som en lång landtunga som går ut i havet ca 2 mil :-)
Man ser det från San Javier där vi bor så det var kul att åka ut dit. Det är väldigt bebyggt därute. Jättemycket höghus. Man ser havet på båda sidor. Häftigt. 
Vi passade på att bada i havet oxå fast vädret inte var helt klart idag. 
Det var lite mulet men varmt ändå. 
Vi åt lunch i hamnen där innan vi åkte hemåt igen. 
Svärdfisk valde vi idag & det var gott. 
Heléne åt bläckfisk... Små bläckfiskar... Läskigt :0
Jag tittade inte ;-)
Häromkvällen åt Marie sniglar :0 Då fick jag oxå titta åt ett annat håll :0
Jag har varit lite lätt äcklad här av maten känner jag. Vill helst äta sallad bara :D
Resten av eftermiddan/kvällen spelade vi Canasta (vi vann :D ) & slappade & pratade bara. 
Imorrn blir det marknad. 
Dags att sova. 
Jag har inte så mycket kort på mobilen. Jag tar med vanliga kameran oxå, får fixa in dom hemma sen via datorn. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0