Pissedag

Idag har det varit en pissedag ;-)
Tim hade 4 kompisar här varav 3 sov över. Dom var lediga från skolan idag. 
Jag kom i säng sent & sov inte jättebra. 
Men anledningen till pissedagen var nåt helt annat. 
5:2
Det funkar jättebra, inga problem med hungern faktiskt. 
Men, vad man får springa & kissa!
 Man dricker ju så mycket vatten under dagen :D
Efter jobbet åkte jag förbi Charlies & köpte vita ridnyxor åt Stephie. 
Jag förberedde middagen sen innan jag gick ut & tog en promenad i det fina vädret! 
Den första på 3,5 månad!
Härligt!
Jag gick runt Labbarp & det funkade riktigt bra :-)
Lite ont bara på slutet. 
Jag hann dammsuga oxå innan jag gjorde klart köttfärslimpan + lite tacofärs till min sallad. 
Nu är jag trött & ska sova
God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0