Skåne

I torsdags efter jobbet åkte jag till Stephie i Skåne. 
Vi trodde att vi skulle få hämta Rubin på fredagen, men så blev det inte. 

Det var tidig uppgång på fredan. Stephie satt på första hästen före 07. 
Sen följde ytterligare 13 stycken!!
Jag satt i ridhuset hela dan & tittade på alla fina pållarna. 

Rubins blodprover var inte ok & han behövde smärtstillande fortfarande efter en del "tandfix". Så hämtningen blev framflyttad till måndag :-(

På lördan var det tävling med tre 5-åringar. Första start 09.00. 
Alla var imponerande coola trots en kaotisk framridning. 
Resultaten blev bra & en kvalade till Breeders, nästa var väldigt nära. 

När vi kom hem red S Chante eftersom han skulle tävla på söndan. 

Vi åkte in till stan & köpte lite mat + Ben & Jerrys. Vrålhungriga sjönk vi ner i soffan framför Tv:n. 

Jag sov lite längre på söndan. Fast jag skämdes, jag borde gått upp halv 6 med Stephie. 
Chante startade vid 12.30. 
Dom vann! :D. 70%

Helgen gick alldeles för fort & vid 18 åkte jag hemåt igen :-(





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0