Tillbaka i verkligheten

Oj, det är en vecka sen jag skrev. 
På torsdagen i Spanien åkte vi på en liten utflykt igen. 
Det fanns en speciell "strand" där folk smörjer in sig i den grå leran som finns där. Sen går dom runt med den tills den har torkat innan dom badar av sig den. 
Dom såg ut som gråa Avatarer tyckte jag.
Lerbadet sägs vara bra för reumatiker m.m
Vi funderade på att tvångssmörja in Bosse men han va inte på humör för såna skämt så vi hoppade över det...
Det luktade inte gott kan jag lova :0
Efter lite lunch, sallad för mig, åkte vi upp till Cabo Roig & träffade min kusin Lena & hennes man Lasse! 
Komiskt!
Lena skrev en kommentar på Mias Facebook att dom skulle åka till Spanien. Jag frågade vart i Spanien & det visade sig att dom hyr lägenhet bara ca 2 mil ifrån där vi bodde!
Vilket sammanträffande!
De bor i Umeå annars så vi ses inte så ofta!
Roligt var det iaf. 


Vi tog vägen förbi ett stort nytt köpcentrum "La Zenia" innan vi åkte hem. 
På kvällen åt vi pizza på Helenes barn & barnbarns pizzeria/restaurang. 
Dom gör pizza med supertanker botten.
Gott!
Fredagens hemresa gick jättebra. 
Vår fina & snälla son ❤ hade fixat fläskytterfile med hasselbackspotatis till oss när vi kom hem vid 20-tiden 

Lördagen var lugn med härligt väder! +20 & sol!
Söndagens väder var värre :-( Ösregn. 
Vi åkte till A6 & köpte födelsedagspresenter till Lisa & Peter & åt på Ikea. 
Sen fiskade vi hos P L & Felix. 

Jag kastades sen in i verkligheten igen, på jobbet. 
Det är inte alltför roligt där nu :-(
Men jag ska försöka klara av mina sista jobbardagar. 
Det är onsdag idag & om 4 (jobb)- dagar är jag arbetslös!
V-T är sålt. 
En epok i mitt liv är över :-/
Nu börjar en ny :-)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0