Fina ord

Igårkväll fick Stephies häst Ametiste flytta hem till oss. Hon har ju bott hos grannen några månader. 


Nu när Remi blev kvar hos sin ägare i Skåne blev ju en box ledig hos oss. 
Hon fick hagen bredvid "Roger" & dom sprang & busade lite innan dom lugnade sig. 
Klockan 9 var det dags för mammografi. 2 min över 9 klev jag ut från avdelningen. Snabbt & smidigt avklarat. 
Jag red Chante lite i ridhuset. Kändes lite bättre än igår... 
Solen sken ute så jag skrittade ut i skogen en sväng efter.  
Gick på en stig där jag ofta skrittar. 
Men idag var nåt annorlunda. 
Jag hittade denna fina tavlan vid ett träd :-)




Tänkvärt & fint!
Ska nog gå dit & sätta mig nån dag. Med en kopp kaffe. 
& njuta :-)
Man gör det för sällan - stannar upp & njuter. 
Vädret har ju varit helt underbart nu i över en vecka! Riktig brittsommar. 
Anette kom förbi på en fika mitt på dan. 
Sen var det dags att laga mat.  Potatismos & korv blev det till middag idag. 
Det börjar bli fina höstfärger ute nu men fortfarande är det mest grönt på träden. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0