Härligt väder!

Vilket höstväder vi har! Soligt & fint. 
Efter frukosten gick jag till ridhuset med Chante. 
Var hyfsat nöjd med passet. Skönt att han är klippt nu & inte blir svettig. 
Krattade lite löv efter mockningen hos Amazing. Trodde jag skulle hunnit mer men dagen försvann fort idag. 
S hade tenta idag (på en söndag :0 )
Hon kom hem vid 12-tiden. Då tog vi en fika innan Tim & jag åkte till Habil med "min" bil. Bättre att lämna den idag än 07 imorrn bitti!
Handlade lite på vägen hem & lagade lax, potatis & hollandaisesås till middag. 
Innan den var klar hann vi ta en härlig promenad. 
Hamnade i soffan efter maten. 
Trött. 
Sover inte bra. 

Haha, bjuder på en rolig bild där Chante visar hur glad han blir när han får nya skor :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0