Mocktisdag ;-)

S & jag började som vanligt morgonen med att fixa hästarna & stallet. 
När hon sen åkte till högskolan tog jag ut Chante på en ridtur i det härliga höstvädret. Det var dock lite kallare idag. 



A hörde av sig & mådde inte bra så jag lovade henne att åka & mocka åt hennes häst. 
Så jag hoppade på cykeln & trampade dit & fixade det direkt efter ridningen. 
På vägen hem därifrån stannade jag till i grannstallet & mockade åt Amazing. 
B & jag hann med en kopp kaffe innan det var dags för mig att göra hästhage igen :-/
Nu är den klar iaf, skönt! Nu ska vi bara bestämma vilken/ vilka hästar som ska gå där. 
Resten av dagen gick åt till städning & matlagning. 

Vår lilla dörrmatta "Kissen"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0