Nytt jobb!!

Igår, måndag var jag på jobbintervju på Ekåsens äldreboende. 
Jag börjar direkt & går bredvid onsd-fredag! Kul!
Känns jättebra. 
Idag körde jag in S till föreläsningen vid 10. Efter Lite foderinköp på Granngården åkte jag till A6 & köpte skor att ha på jobbet. 
Köpte lite hudkräm & mascara oxå när jag ändå var iväg. Handlade mat på Ica Maxi innan jag hämtade S (kl12) & vi åkte hem. 
Gjorde köttbullar (i god sås, som Tim säger :-) ) med potatis till middag & matlådor åt Tim & mig. 
Red lite i ridhuset. Ridningen funkar inget bra just nu...
Dags att sova för att orka upp före 6 imorrn. 
Spännande! 
God Natt

When Stephie met Sally :D

Stephie träffade Sally (Anna S dalmatiner) när vi var på Flyinge. 
Sally blev så glad & är så söt när hon "skrattar" tycker jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0