Snabbsummering av helgen

Dagarna går så fort! 
I fredags red vi på morgonen, sen mockade jag hagar & fixade ute.
Tog mig äntligen i kragen & ringde & sökte jobb :-)
På Ekåsens äldreboende här i Bankeryd. 
Jobbintervju på månd. kl 15 :D
Härligt. Känns jättekul. 
Lördan bestod av ridning & sen plugg. Försöker hjälpa Stephie med bokföring i Visma... Men det är inga smidiga uppgifter dom får :0
På kvällen var vi bjudna till Mats & Marie på lite mat & canasta. 
Vi vann...
Fin solnedgång över Vättern taget på väg till M&M. 
Idag, söndag har S & jag fortsatt med hennes skolarbete + att jag har klippt Chante. 
Det är första gången han blir klippt! Han brukar inte sätta så mycket päls men i år är den väldigt tät. Han har blivit väldigt svettig efter varje ridpass så nu var det dags. 
Var tvungen att drogs honom lite för att få honom & stå still. 
Var en sväng upp till Anderssons på kvällen. Vi fick låna deras vedkap & blev bjudna på god fika med äppelpaj & vaniljsås..Gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0