Mardröm

Jag har jobbat hela helgen. 
Det var en ganska lugn helg. 
Skönt. 
Alla mådde "bra" & allt flöt på. 

I natt vaknade jag mitt i en läskig mardröm :0
Men jag var faktiskt "nöjd" :D
För om man vaknar av en mardröm så betyder det ju att man (jag) har sovit!
& det händer inte så ofta nu...  :-(

Idag har jag varit ledig. 
& faktiskt haft massor av energi. 
Först red jag ett svettigt pass på Chante. S & Rogga var i ridhuset samtidigt. 
Efteråt red S ut en sväng på Princen & jag promenerade med. 
Regnet hängde i luften ett tag men vi klarade oss. 
Kaffet var klart när vi kom in & sen tog jag itu med en gigantisk strykhög. :-/
Skönt att få undan den. 
Tvättade lite samtidigt. 
Chefen ringde mitt i allt... Trodde hon ville att jag skulle komma in & jobba :-/ Men hon ville bara säga att mitt vikariat är förlängt. Härligt! 
Några timmar senare tog jag en paus & tog in hästarna + sprang en sväng. 
Körde lite intervaller idag. 
Sedan satte jag fart med fönsterputsning + storröjning nere i tvättstugan/badrummet. 
Känner mig rätt nöjd med dagen. 
Har fått mycket gjort tycker jag. 
Imorgon är det jobb igen 07-15.30
Good Night <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0