Osteoporos

Längesen jag skrev...
Har börjat jobba. 
Det funkar :-) men det blir ju svårare att hinna med allt ;-)

Det har inte hänt så mycket mer än det vanliga sen sist. 
Har höstplanterat lite


I söndags vaknade jag tidigt & solen va på väg upp. 
Kvart över sju red jag iväg med Chante. 
Jag red upp till högamon & lång galopperade :D härligt!
Det blir inte så ofta tyvärr, det tar ju lite extra tid. 



Denna veckan har det varit jättevarmt ute. Sommaren kom tillbaka :-)
Skönt! Så i tisdags kväll passade vi på att grilla. 

Igår onsdag, var jag ledig & hade bokat yoga på morgonen. 
Det var genom kommunen som vi hälsoinspiratörer va inbjudna till Friskis & Svettis på yoga. 
Passet var ganska lugnt så jag passade på att ta en löptids utefter Vätterstranden efteråt innan jag åkte hem. 

Idag (torsdag) hjälpte jag S när hon red Herman & Amazing först & sen red vi ut en sväng med Chante & Prinsessan. 
Efter en snabbdusch & racerfika åkte vi in till stan. 
Jag hade tid på osteoporosmottagningen för att röntga skelettet igen. Hoppas att medicineringen har hjälpt så jag inte är så benskör längre! Håller tummarna. 
Vi hann med A6 en sväng efter oxå. 
Köpte varsitt par byxor + åt Asiatisk buffé.  
Mums :D
Sen har jag bara suttit med bokföring + gjort hagarna klara inne hios Sam (grannen)
Hoppas på sol & värme imorrn oxå!
Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0