S 26 år! <3

Gårdagen (lördag) blev ganska lugn. 
Var lite trött :-)
T & jag åkte en sväng på stan & handlade lite till S + mat. 
S fick hjälp med Amazing & Herman & sen red hon Roger innan vi red Chante & Princen tillsammans. 
Det var hinder i ridhuset så det blev ett kort pass....
Ingen orkade laga mat så B hämtade Kinamat - alltid gott! 
Jag la mig ganska tidigt. 

Den 14 Aug 1990 föddes vår fina Stephie. <3 <3
Jag tog hästarna på morgonen så hon fick (en sällsynt) sovmorgon. 
Lite presenter fick hon som jag hoppas hon är nöjd med ;-)
Sen var det dags att rida. 
S började med Rogga medan jag dammsög. Sen red vi ut en sväng på Princen & Chante. 

Stephie har i nästan hela sitt liv önskat fläsk, sås & potatis på sina födelsedagar :D
Idag med :D. Det eller äta ute. Men vi tyckte inte att tiden räckte för att äta ute så det fick bli fläsk :D
Gott är det!!
Sen åt vi hallontårta
Mums det med!

Det har blivit lite förändring bland hästarna oxå medan vi var i Sthlm. 
Herman besiktigades & är såld :-) 
Till våra "kompisar" - mor & dotter ska dela på denna fina & goa häst. 
Han kommer att stå kvar i grannens stall & S kommer fortsätta att rida honom en del. 
Hermans uppfödare kom samtidigt med en ny häst (från Skåne)
Det är Roulette, kallad Prinsessan, 7 år som S har ridit tidigare nere hos Anna. 
Kul!
Hon har varit konvalescent ett tag men är på g igen nu. 
Ska bli roligt att se henne igång igen!
Jag har inget kort än tyvärr men det kommer. 
Nu är det dags att sova för att orka upp & jobba imorrn bitti. 
Jag börjar 07. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0