Ups and downs :-/

Oj... Längesen jag skrev. 
Kör nån slags sammanfattning på veckan som varit. 
När vi kom hem från Ullared förra måndan kom en nygammal häst - Amazing. Ett feminint 4-årigt sto e.Ampere. Hon har varit här av & till under drygt 1 år. 

Tisdan den 2 Augusti var det Bosses födelsedag. Född 1958 & fyllde 58 :-)
Vi åt planka på kvällen från Dal Baffo. 
Gott dom vanligt!

Den 3 Augusti var det dags att fira nästa födelsedagsbarn - Malte 1 år <3

Go & Glad - älskar negerbollar!
Felix & jag lekte lite i trädkojan innan det började regna. 

I onsdags kom mina fina systerdöttrar Johanna & Jessica på besök <3. 
Jättekul!
Dom tog "ledigt" från sina familjer & kom hit på en minisemester :-)
Tyvärr var vädret inte bra. 
Inget sol & poolväder alls. :-(
Vi fick roa oss med lite shopping, äta, fika & spela spel. :D

Fredag - Söndag var det stora dressyrtävlingar på Jfk. 
Stephie & Roger tävlade fredag & söndag. 

Fin tävlingsfrisyr :-)
Roger 5 år e.Ampere är en liten (på ca 170 cm) buse. :-/
Men han är jättefin när han håller sig i skinnet! & när han håller sig innanför staketet..
De två meningarna sammanfattar fredagen. 
85.5% (!!!) men tyvärr utesluten pga att Rogga klev ut från banan en sväng... :-(
Det borde troligen dömts som felridning bara då han gick ut genom "öppningen" men det är domarna som dömer så istället för att vinna blev det försvinna :-/
Fina ord & siffror iaf. 
På lördagen tävlade jag en Msv B:4, tyvärr. 
Det var minst sagt tuggummi under skorna på Chante & tårar i ögonen på mig...
Inte kul...
Jag har lovat mig själv att aldrig göra om det. 
Jag strök mig från söndagens start. 
S & Roger gjorde ett nytt försök på söndan. 
& tog revansch :D
En andra plac blev det. Han skötte sig riktigt bra trots kaos på framridningen som låg alldeles intill banan... 
Så duktig är hon S <3 <3

Stephie & Apache Q <3

I måndags packade Estrellita & jag fika korgen & åkte ut i blåbärsskogen. 
Det var höstväder men vi hade en jätteskön förmiddag i Axamoskogen. 
Vi skrattar alltid så mycket tillsammans,
Helt underbart! :D :D

Igår, tisdag, red jag ut Chante en sväng, städade, tvättade & rensade en garderob. 
Idag har jag jobbat med bokföringen hela dan. 
Imorrn åker B & jag till Stockholm :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0