Dop

En hel vecka har gått igen...
Full med jobb, hästar & det vanliga. 
& några lite ovanliga saker oxå ;-)

Ammi tyckte att "skitbilen" som tömmer avloppsbrunnen var så läskig att hon "hoppade" (not!!) genom 2 elstaket in till Rogga. Stolparna låg som plockepinn i hagarna. 
Avbrutna. 
Kul nu när det är hårt i marken & inte alls lätt att få i några nya stolpar...
Det fick bli omflyttning i hagarna så länge. Chante & Rubin får gå inne på gården så länge. 

Idag, lördag, var det dop för Malte Alf Josef <3 
Dopet var i Bankeryds kyrka & sen var det mat & kaffe i Trånghalla kyrka. 
Han var så go & glad hela tiden Malte. 
En liten solstråle :-)

Tre generationer. 
Solen sken hela dagen så efter dopet tog jag en promenad. Skönt! Sen blev det soffan resten av kvällen. 
Tänkte se Melodifestivalen men jag lyckades somna minst 10 ggr. 
Är jättetrött. 
Jag hoppas att jag sover bättre i natt än jag har gjort de senaste nätterna (el de senaste 25 åren kanske jag ska säga :-/)

Råkade bli dubbla bilder  :-)
God Natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0